Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2010 - 18:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

beholde emails i gmail

hej

jeg bruger outlook til at sync min gmail med, men når jeg henter mails ned på outlook forsvinder de fra gmail kontonen, bruger ikke popup men imap. jeg har også en telefon som jeg henter mails fra. kan man godt få det hele til at køre sammen,og så den stadig gemmer mailen på gmail kontoen bare som læst?
Avatar billede giweo Juniormester
22. februar 2010 - 18:32 #1
Hvis du henter med imap, bliver de liggende på serveren, indtil du sletter dem fra en af klienterne (PCen eller mobiltelefonen)
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2010 - 19:55 #2
når jeg henter dem med outlook og læser dem så bliver de flyttet over i akiver som læst i gmail. og så er det ikke muligt at hente dem med mobilen f.eks
Avatar billede giweo Juniormester
22. februar 2010 - 20:01 #3
Så lyder det mere som om du henter med POP3 og ikke med IMAP !
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2010 - 20:07 #4
fik det til at virke nu :)  send lige svar
Avatar billede giweo Juniormester
23. februar 2010 - 16:43 #5
..
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2010 - 21:49 #6
Vil gerne vide hvad du gjorde.
Har lige fundet ud af at jeg har samme problem.

(Du skal jo også skrive løsningen alligevel... :))