Avatar billede glazzy Nybegynder
21. februar 2010 - 11:54 Der er 1 kommentar

ATI Catalyst Control Center

Hej,

jeg har et problem med min Vaio bærbar. Når jeg vil se film på min fladskærm via HDMI kabel, bliver min fladskærm til min primære skærm og computer skærmen til den sekundære. Og det kan jeg ikke skifte rundt på. Meget irriterende, da lyden så også spiller på den bærbare og ikke igennem anlægget.

Jeg tror jeg har været inde i ATI Catalyst Control center og rode med indstillingerne der, da der var et problem med min computer skærm og jeg prøvede at fejlfinde.

Da den så røg til rep fjernede de ATI, så den ikke længere lå nede i proces linien og jeg ikke kan skifte tilbage.

Har prøvet at downloade ATI igen, men uden den store succes, det virker ikke som om det starter ordentligt, dukker ikke op i proceslinien og kan ikke komme ind i det.

Skal jeg bruge ATI for at skifte indstillingerne eller er der andre muligheder? Kan ikke gøre det i Control enter.

Nogen der har nogen forslag, savner virkelig at kunne se film på fladskærmen.
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
25. februar 2010 - 09:40 #1
Prøv at opdatere din driver evt. ved at fjerne din driver først og derefter installere den på ny.

Hvilket Operativsystem bruger du? For det burde være muligt at skifte via operativsystemet også men afhænger af hviklet OS det er hvordan man gør det.

Mvh
HE