Avatar billede sebster Nybegynder
18. februar 2010 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverter Excel eller CSV filer til MySql

Hej Eksperter,

jeg sidder ofte med nogle excel ark, hvor jeg gerne vil have nogle krydssøgninger. Jeg har ikke noget problem med at lave søgninger med PHP, men derimod har jeg store problemer med at lave min fil klar om til MySql uden at der kommer fejl i! Er der nogen der kender et værktøj som let kan dette. Det skal lige siges at jeg sidder på MAC. Jeg har prøvet med Sequel Pro & Querious, men kan ikke få adgang til min database på one.com

Er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?
Avatar billede nopper Praktikant
18. februar 2010 - 17:14 #1
Her kan du få adgang til din database https://dbadmin.one.com/
Avatar billede sebster Nybegynder
19. februar 2010 - 11:39 #2
Ja det er jeg klar over! Men den håndtere ikke altid så store mængder data jeg gerne vil have! Jeg har fundet ud af at jeg skulle åbne for extrene IP adresser for at kunne komme i kontakt med databasen så nu virker det. Men har problemer med at importere data til databasen. Er der nogle som har en ide til hvordan querious virker mht import at csv-filer!
Avatar billede sebster Nybegynder
04. november 2010 - 21:40 #3
luk