Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 16:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - Design af "enkelt" logo til hjemmeside.

HeeY..

Er her en venlig sjæl som kan designe et logo til min hjemmeside?
Det skal være nøjagtig magen til det her:

Link: http://www.corsasport.dk/forum/images/forumheaven/main/top_a.gif

Teksten skal være: E30Sport.dk

På forhånd tusinde tak.

Mvh. Ravaglia
Avatar billede stone Forsker
17. februar 2010 - 18:32 #1
Det bliver med en mere blå himmel "S"

http://www.albertte.dk/e30sportdk.jpg
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 18:57 #2
-> stone
Tak for forsøget - Men må desværre sige at det ikke helt rammer det jeg søger. :(
Avatar billede stone Forsker
17. februar 2010 - 19:26 #3
Du kan aldrig få et logo som svare til det du linker til, det ville være et brud på (c) loven..ophavsret loven..
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 20:55 #4
Det passer ikke helt.
Logoet er nemlig tager fra et offentligt Forum-template. :)
Avatar billede stone Forsker
17. februar 2010 - 21:51 #5
Det har ikke noget med at gøre om det er offentligt eller privat, har man lavet det så er det beskyttet af ophavsretten i Danmark, hvis ikke andet er angivet at logo eller deslige kan bruges af alle.

BT eller Politikken er også offentlig på nettet men det betyder ikke at man bare kan tage for sig af retterne..."S"

Man kan rolig gå ud fra at alt i Danmark(nettet) er pålagt loven om ophavsretten, hvis ikke andet er opgivet...
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 21:59 #6
Prøv at google billeder med søgeordet "ForumHeaven"
Det er et logo som alle bliver tildelt hvis man bruger deres forum-template. Ergo er det ganske lovligt.
Avatar billede stone Forsker
17. februar 2010 - 22:06 #7
du har da helt ret i at du lovligt kan bruge deres logo, men der er jo forskel på at bruge deres logo, og så lave et nyt logo som ligger op til det så det ligner plagiat..."S"

Forsat go aften...
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 22:02 #8
Hej jeg vil godt forsøge går igang med det samme. (:
kontakt mig venligst på E-mail quicklist@hotmail.com hvis du vil se eller høre mere til det (: