16. februar 2010 - 16:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synology og PS3

Hej Eksperter

Jeg har et lille problem jeg ikke selv kan finde ud af. Jeg har en Synology DS209 hvor jeg har lagt et par af mine film ind på. Nu vil jeg gerne se dem på mit tv, så jeg finder filmen igennem min PS3, men der er ingen undertekster på filmen. Jeg har prøvet næsten alle de konverteringsprogrammer jeg kan finde, men der er ikke noget der har virket. Lægger jeg filmen ind på min alm. eksterne harddisk, er der ingen problemer så længe jeg bruger java PS3 media server. Så kan jeg fint få undertekster på filmen.
Så hvad skal jeg gøre for at få det til at virke med min Synology og PS3?
På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Ole
16. februar 2010 - 16:27 #1
Undskyld....Havde glemt at opdatere, så spørgsmålet er på to gange.

Venlig hilsen
Ole
Avatar billede Six Nybegynder
18. februar 2010 - 03:04 #2
Ole husk at acceptere dit eget svar, ellers er spørgsmålet ikke lukket :) - og det samme gælder i det andet spørgsmål. :)