Avatar billede lockmedown Nybegynder
15. februar 2010 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bootmgr Mangler

Har prøvet at installere Mac Os x vilket slog fejl min hardisk formaterede jeg inden jeg prøvede på at installere Mac OS X
siden det slog fejl vil jeg gerne have min vista tilbage igen jeg kommer bootdisken i og så kommer den op og siger: BOOTMGR mangler tryk Ctrl+Alt+Delete for at genstarte. Hvordan for jeg mit Bootmgr igen ? og hvorfor mangler det ?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2010 - 22:12 #1
Du har oprette 2 spm med samme indhold. Og da denne er møntet på fejl på eksperten.dk, skal jeg bede dig om at lukke denne. Det gør du ved at skrive dit næste indslag som "Svar" og selv acceptere det.
Avatar billede lockmedown Nybegynder
16. februar 2010 - 10:48 #2
ok tak for det ved bare ikke hvor jeg skal oprette dette spørgsmål