Avatar billede drenriza Nybegynder
12. februar 2010 - 13:10 Der er 4 kommentarer

PC Ordning

Jeg må lige høre, hvordan fungere pc ordningen.

Hvor meget af et beløb til en computer er det man skal betale, hvis den bliver betalt igennem ens arbejdsplads. Hvordan foregår det, ville gerne vide alt hvad der er værd at vide.

Tak på forhånd.
Avatar billede kimtheman Novice
12. februar 2010 - 13:34 #1
Tja det bedste er vel at spørge dem som udbyder ordningen som vel nok er din arbejdsplads.
Avatar billede drenriza Nybegynder
12. februar 2010 - 13:37 #2
der er vel fastlagt nogle regler for hvordan ordningen fungere.
Avatar billede kimtheman Novice
12. februar 2010 - 13:56 #3
Uhm ikke fordi jeg ved noget om det men vil da mene det er ens arbejdsplads der selv laver de regler? Men google det og se hvad der kommer frem.
Avatar billede tubber Juniormester
12. februar 2010 - 14:40 #4
Så vidt jeg ved så fungere det sådan her:

Arbejdspladsen laver en aftale om køb af computere ved en levenrandør. Leverandøren stiller så krav til man skal f.eks. skal købe en af de PC'er de tilbyder + printer, og så er der tilkøbs vare, det kan f.eks. være kamera.
Hvad leverandøren så også kræver er man skal tegne en eller anden form for inet aftale med f.eks. Stofa eller TDC, hvor der også er predefineret hvad valgmuligheder man har.

Når det så er på plads, og hele arbejdspladsen har afgivet bestilling, sættes de forskellige produkt pakker sammen, og sendes til forbrugeren.

Det der så er hele humlen i det, er at det afdrag du skal betale på dit nye pc system bliver trukket af din løn FØR skatten bliver betalt.

Vil dog også sige man skal være meget opmærksomme på de forskellige PC'er der tilbydes, da en maskine der ser bedre ud egenligt ikke er det, så det er altid godt at få en til at kigge med hvis man ikke er for meget inde i Hardware. (Har nu assisteret min den gamle 2 gange, han har lige modtaget sit nye her lige inden nytår).