Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 18:13 Der er 9 kommentarer

adresseliste fra outlook exspress til microsoft outlook

Da jeg er skiftet fra win.XP tik win.7 skal jeg have min adresseliste med over fra outlook exspress jeg har expoteret adresselisten til en excel fil man kan ikke inpoterer den i microsoft outlook.
er der nogle der ved om det kan lade sig gøre?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
06. februar 2010 - 18:34 #1
Menuen: Filer/eksporter/Adressekartotek/Telstfil(semikolonseparerede værdier)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 20:06 #2
Jeg har ekspotere fra Outlook Express som du skriver men kan ikke få det ind i Microsoft Outlook
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
06. februar 2010 - 21:09 #3
Kontaktpersoner skal du umiddelbart kunne importere i Outlook.
Når det gælder overførsel af gamle mails så blot gøre følgende:
Dan en overordnet mappe på f.eks. et USB-stick, som hedder "Gamle Mails".
Undermapper til "Gamle mails" (GM) skal være identiske med de mapper, som ligger i Outlook Ekspress (OR), f.eks. Indbakke.
Kopier nu mails til fra OE til Indbakke ved at have begge mapper åbne samtidig. Jeg mener her med, at du har OE\Indbakke og GM\Indbakke åben samtidig ved siden af hinanden.
Du markerer alle mails på OE\Indbakke ved at klikke på en af mailene. Vælg menuen "Rediger\Marker alt". Nu er alle mails markeret.
Klik igen på en file af de markerede filer i OE\Indbakke OG BLIV MED AT HOLDE MUSETASTEN NEDE, som er markeret.
Nu kan du trække de markerede mails over til GM\Indbakke mappen, hvor du slipper musetasten.
På den samme måde, men i omvendt orden, kan du kopiere fra GM\Indbakke til Indbakke i Outlook.
Problemer ? - vend tilbage
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 21:17 #4
Der er godt i menu filer inporterer/expoterer i Outlook men kan ikke vælge "Telstfil(semikolonseparerede værdier)"
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. februar 2010 - 21:18 #5
Prøv denne tråd. Den giver dig en grundig introduktion til arbejdet med import fra en CSV-fil:

http://www.eksperten.dk/spm/877705

/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2010 - 16:22 #6
Det er klaret nu der var en god hjælp i den tråd ptj_11 sendte

hvem skal have point?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
07. februar 2010 - 16:30 #7
"Det er klaret nu der var en god hjælp i den tråd ptj_11 sendte" - det forklarer, hvem der skal have pointene
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. februar 2010 - 23:58 #8
Jeg samler ikke, så dem kan gemme til en anden gang.
/ptj_11
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
10. februar 2010 - 09:10 #9
Gi' pointene til dig selv, så vi kan få lukket her.
Peter