Avatar billede steen_e Nybegynder
18. juli 2001 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktionenen virker ikke

Er det bare mig?

Hvis jeg f.eks. taster ordet \"dos\" ind i søgefeltet, får jeg 0 resultater. Og så nytter det ikke meget, at \"Søgefunktionen er lavet i samarbejde med Carsten Gehling\"...
Avatar billede boxe Nybegynder
18. juli 2001 - 11:57 #1
Når jeg trykker kommer der bare \"Nyeste Spørgsmål\".

Boxe :o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. juli 2001 - 12:02 #2
Prøv et ord på mere end 3 bogstaver, den skulle virke.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2001 - 12:10 #3
jojo... den virker skam fint. Den er bare meget meget avanceret. Den arbejder ud fra an blanding af fuzzy logic og kaoseteori. Dette bevirker at det er stort set totalt uforudsigeligt hvilke resultater man får ;)
Avatar billede steen_e Nybegynder
18. juli 2001 - 12:32 #4
OK - mere end tre bogstaver - det står der jo ikke noget om nogen steder! Nu virker det fint. Men det, jeg ville søge på, var hvordan man sætter \"tid\" i \"dos\" - begge ord på tre bogstaver. Så jeg finder på noget andet. Men tak for tippet ihvertfald :)