Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2010 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Job til en 17 årig student på Aalbrog HTX

Hej, jeg hedder Mathias og er 17, fylder 18 den 26 marts, jeg har her på det sidste ledt efter jobs online som gav lidt, men syntes ikke jeg kan finde noget og så når jeg finder noget så er det scam.

Det ville være lækkert hvis en af jer kendte et godt sted at lede, jeg ønsker kun jobs jeg kan lave hjemme fra min pc af, da jeg ikke har vildt meget meget tid, pga lektier osv.

Hvis i ønsker yderlige information feel free to ask :)

På forhånd tak :)
Avatar billede mortvader Nybegynder
04. februar 2010 - 22:05 #1
hvad kan du?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2010 - 22:13 #2
jeg har lavet mangix.com sammen med 2 venner, og keder lidt til c#, VB.NET og asp.

Skal dog siges at mangix langt fra er færdig, indtil videre har vi kun skallen, ingen rigtig rallervant indhold.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. februar 2010 - 22:51 #3
Helt ærlig, jeg tror ikke du finder et job, hvor du kan arbejde hjemme ved computeren som 17-årig. Specielt ikke, hvis du ikke er god til at kode.

Den side, du siger du har lavet er jo også lavet i et CMS (Joomla). CSS-koderne osv. er autogenerede og billederne er fra templates. Det kan de fleste jo lave selv, og har svært ved at se, hvor du skulle få arbejde hjemmefra på den baggrund.

Hvorfor ikke bare finde et almindeligt arbejde. Det tager vel også kun den samme mængde tid, selvom du ikke er hjemme imens.
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2010 - 08:02 #4
Coolt.......
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 09:15 #5
Lukker tråden
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2010 - 09:15 #6
Lukker tråden igen, (som svar)