Avatar billede klonk123 Nybegynder
03. februar 2010 - 20:16 Der er 1 løsning

Teksten i Outlook er blevet mikroskopisk

Hej,

Håber der sidder en med redningsplanken til mig :)

Sad og var ved at skrive en mail, mens jeg havde datteren på skødet. Pludselig rørte hun ved en tast (aner ikke hvilke(n)), og alt i selve skrivefeltet blev ULTRAsmåt. Det er så mikroskopisk at man ikke kan læse det  :(

Har prøvet at sende en mail til mig selv, og kan se at det kommer rigtigt frem i alm. størrelse.

Felterne Til, Cc og Emnefeltet er normalstørrelse når man skriver i dem.

Tekststørrelsen der er valgt er også den samme (Arial 10).
Det er Microsoft Outlook i Office2003 pakken.  Kan desværre ikke komme til CD´en før i morgen da den ligger låst inde på arbejdet :)

Pft
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2010 - 20:24 #1
Klik i skrivefeltet.
Tryk Ctrl ned mens du scroller med hjulet på din mus :)