Avatar billede arnebalsby Nybegynder
01. februar 2010 - 14:54 Der er 2 kommentarer

Lave en Handler til Mappe view (wildcard) IIS 7uden at køre javascript, billeder m.m. igennem.

Hej.

På Windows 2008, IIS 7. Har jeg behov for at asp.net skal køre hvis der ikke er nogen sti, altså mappeview/der hvor default document almindeligvis bliver kaldt.

Men hvis jeg bare laver en wildcard mapping, eller en alm mapping og skriver *. Så begynder også Javascript og CSS og billeder også at blive kastet ind til asp.net og så skriver den at det kan den ikke køre.

Hvordan kan jeg lave en handler som siger specifikt at mappeview (ingenting) skal sendes til asp.net ?
Avatar billede arnebalsby Nybegynder
01. februar 2010 - 15:14 #1
Hej.

Nu fandt jeg ud af at jeg bare kunne lave dens egen application pool, og så skifte fra integrated til classic mode, og derefter bare lave en almindelig wildcard dll script map. Så virker det.

Kunne dog stadig godt tænke mig at få det til at virke i integrated mode, så hvis nogen forstår problemet og har nogen ideers... Såh...
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2010 - 18:47 #2
En mulighed var at lave en IHttpModule og putte noget kode i OnBeginRequest.