Avatar billede mrkr Juniormester
25. januar 2010 - 17:23 Der er 1 kommentar

indsætte et felt i teksten som indeholder (side xx til side xx )

Jeg har en tekst hvori der står "Side xx til side xx.", alt efter hvilke sidenumre dokumentet indeholder.

Feks. "side 5 til side 10"

Kan man indsætte et felt i word2007 der skriver side tal og som automatisk opdateres, hvis sidetallet ændres.

Mit dokument starter næsten aldrig med side 1.
Så det er ikke fuinktionen "side 1 af 5 sider" jeg søger efter.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
25. januar 2010 - 21:59 #1
Hvad afgør det første sidetal og hvad afgør det sidste sidetal? Er det f.eks. starten og slutningen på en sektion? Eller er det sider med bestemte overskrifter? Eller er det sider med noget andet, præcist defineret indhold? Eller???

Den metode, der er lettest at bruge, vil afhænge af svaret på ovenstående.