Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

One.com problemer med visning af photos

Jeg har i lang tid været glad for one.com som min udbyder. Men efter de har opgraderet til php5.03, har jeg store problemer. Jeg kan ikke lægge billeder ind længere, og dem jeg har kan ikke ses. Billederne ligger hvor de skal på ftp, og har været vist lige indtil.

Jeg bruger php fusion.

Siden er http://hundogejer.dk

Hilsen Ellen
Avatar billede giweo Juniormester
24. januar 2010 - 16:47 #1
Hvad siger one.com ´s  gratis 24/7 live chat support ?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 16:55 #2
At det bare er ærgeligt at man ikke kan se det efter opgradering.

Har hørt om nogen, der har afinstalleret alle billeder og lagt ind igen. Det skulle hjælpe - men sikke da en bøvl.

Det er fordi de før kørte på safe mode on, men nu har ændret til safemode off.
Avatar billede giweo Juniormester
24. januar 2010 - 17:01 #3
Så er det vel bare alt slette hvad der ligger på serveren, og bede php fusion om at overføre det hele igen

Jeg bruger selv one.com på flere domæner, og har ikke oplevet problemer efter opgraderingen
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2010 - 17:10 #4
Ja gid det var nok, men det skal oprettes inde i i administrationssiden igen, det er ikke nok bare at geninstallere det hele.

Jeg har flere sider hos dem, og er kun denne der er problemer med indtil videre.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 19:52 #5
lukker
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 19:52 #6
lukker