Avatar billede nyegaart Nybegynder
23. januar 2010 - 19:10 Der er 7 kommentarer

Kan ikke slette musik fli fra min NAS

Hej,
Jeg har nyligt lagt en cd ind i min iTunes kartotek som ligger på en netværkharddisk (NAS. Under kopieringen skete der et el andet problem og der var et problem særligt med en af sangene som ikke kunne kopieres.  Da jeg sidenhen prøvede at slette filen gik alt i stå.  det tog flere minutter for min pc at 'slette' filen og den endte med at sige at den ikke kunne slette filen da 'den var i brug af et andet program eller af en andet person'.  Jeg prøvede at lukke ned for hele pc'en og fik igen at vide at windows ikke ville lukke da den var i gang med en fil.
Jeg søgte så på Google og fandt frem til at man kunne slette en særlig fil i registret som jeg så gjorde....stadig samme problem!
Nu er jeg ved at blive skør og kan hverken komme frem el tilbage...er der nogen der kan hjælpe???
Tak
23. januar 2010 - 19:28 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Pssssst: Når du så pænt har vendt tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/nyegaart (Dem der ikke er grønne) så kan det være at der sker noget her ...
Avatar billede nyegaart Nybegynder
23. januar 2010 - 19:39 #2
Windows XP
Er ikke helt med på hvad jeg skal gøre på de andre?
På forhånd tak.
23. januar 2010 - 19:59 #3
Avatar billede nyegaart Nybegynder
23. januar 2010 - 21:17 #4
så skulle de andre være lukket :-)
Avatar billede nyegaart Nybegynder
25. januar 2010 - 08:29 #5
er der nogen der kan/vil hjælpe med dette problem?
pft.
Avatar billede nyegaart Nybegynder
26. januar 2010 - 15:51 #6
er der nogen der kan hjælpe her???
på forhånd tak
Avatar billede nyegaart Nybegynder
19. februar 2010 - 22:05 #7
nogen hjælp derude?