Avatar billede kantoraza Nybegynder
20. januar 2010 - 21:50 Der er 1 kommentar

PayPal - dynamisk beløb

Hej eksperter!

Jeg troede dette ville være simpelt, men nu er jeg ved at dø.. Jeg har en webshop, hvor man selv kan vælge, hvilken pris man vil betale for produktet (dog minimum 5 kroner). Kunden betaler over PayPal - det er den eneste mulighed. Men jeg kan simpelthen ikke få dette beløb (der jo kan variere) til at komme ind på PayPal. Man har mulighed for at få en dropdownboks og sådan noget, men jeg vil bare have dette variable beløb ind på deres faktura.

Kan I hjælpe mig?
Avatar billede zybermania Nybegynder
22. januar 2010 - 08:03 #1
Nu er jeg ikke inde i PayPal's løsning, men hvordan sender du et fast-beløb til dem - Er det i Querystring eller Form, og har de ligesom LimeWire en kontrolstring så der ikke kan svindles med det data der sendes til PayPal.