Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 19:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fejl i dokument - kan nu ikke åbnes

Hej.

Jeg var næsten færdig med en matematik aflevering, hvor jeg brugte Word fra office 2007-pakken.

Jeg bruger "ligning" fra programmet. Jeg var stort set færdig med afleveringen da jeg skriver en af de sidste ligninger, hvor den sidste side i afleveringen opfører sig mærkeligt.

Uden at tænke meget mere over det, gemmer jeg afleveringen og lukker ned for derefter at forsøge at åbne det igen - men dokumentet kan nu ikke længere åbnes pga.:
Microsoft Office Word:
"Filen 21-01-10afl kan ikke åbnes, da der er problemer med indholdet"
OK Detaljer <<<

Detaljer:
Uspecificeret fejl

Placering: Del/word/document.xml, Linje: 2, Kolonne 149899

Nu er jeg helt lost på hvad jeg kan gøre. Har ikke dokumenter end dette for denne aflevering.

Jeg ved dog ikke om der er en automatisk gemt fil et eller andet sted.

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Mange tak,
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 19:24 #1
Tænkte på om man måske kunne "redigere" i filen således at man kunne få fejlen væk. Det drejer sig formentligt om sidste side i dokumentet der er fejl i. Ved dog ikke om det er bedre om jeg spørger i en kodningssektion eller hvordan og hvorledes.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. januar 2010 - 19:29 #2
Hej Jesper, er det sådan at du har mulighed for at sende dokumentet til mig så kan jeg evt. ta' et kig på det..
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 19:34 #3
Hej, jeg har sendt en privat besked med et link.

Jesper
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. januar 2010 - 19:51 #4
Så er dokumentet ordnet - jesper sendte internt link og her åbnede jeg dokumentet i open office istedet dette løste problemet og der aflægges hermed svar :)
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 19:56 #5
Jep, dog skal billeder og ligninger remakes, men nu kommer det hvert fald til at tage meget mindre tid :)

Tak igen,
Jesper
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 18:27 #6
Hey, jeg ved godt at denne tråd er pænt gammel - men jeg har faktisk et lignende problem nu! Og det er en rigtig vigtig opgave, som ikke vil åbnes! Er der ikke nogen der kan hjælpe mig også?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2011 - 18:34 #7
Hej.

Det blev løst ved at åbne docx dokumentet i Open Office.

Open Office er et gratis program som kan downloades her:
http://da.openoffice.org/

Håber det virker.
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 18:41 #8
Jeg kan ikke downloade det :(
Må jeg ikke sende til dig så du måske kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2011 - 18:56 #9
Jeg kan da prøve.

Prøv at uploade filen her:
http://gratisupload.dk

Og link til mig ved en privat besked eller som en tilbagemelding her.
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 19:10 #10
Tak!
Her får du linket:

http://gupl.dk/54392/
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 19:43 #11
Giver det pote, noget af det du gør?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2011 - 20:46 #12
Ah ja undskyld, glemte det næsten.

Det lykkedes at åbne det i Wordpad, men ikke OO.

http://gupl.dk/54395/
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 20:51 #13
Ja, det lykkes også for mig at åbne det i WordPad, men det er næsten kun halvdelen af det oprindelige dokument som jeg kan læse deri..
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2011 - 20:53 #14
Er resten ikke billeder? Tror desværre ikke de kan konverteres.
Avatar billede AlaaJady Nybegynder
01. januar 2011 - 20:58 #15
Der er to billeder - ellers er resten af de tomme felter ligninger. Ævs.. Men det er heller ikke kun ligninger og billeder som mangler - det er også slutningen af dokumentet (som er ren tekst) ?
Avatar billede seandreasen Praktikant
13. marts 2020 - 14:57 #16
Hey, jeg ved godt at denne tråd er pænt gammel - men jeg har faktisk et lignende problem nu! Og det er en rigtig vigtig opgave, som ikke vil åbnes! Er der ikke nogen der kan hjælpe mig også?