Avatar billede simtja Nybegynder
19. januar 2010 - 10:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HDMI til VGA

Hej eksperter.

Min nye computer har kun HDMI-udgang til billede, men jeg ville gerne have mulighed for at kunne sætte skærm og projektor til, som kun har VGA-indgang. Enten det, eller fra USB til VGA. Men sådan nogle converter-bokse koster jo f...... 500 kr!

Så mit spørgsmål går på, om der er nogen, der har været ude i samme søgning og måske er stødt på en billigere løsning/produkt, eller har kendskab til sådanne?

Glæder mig til at høre
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. januar 2010 - 11:11 #1
Hej der findes åbenbart løsninger på alt her er et link der siger man kan!
http://www.brilliantstore.com/hdmi_cables_dekcell_cpa_1369.html
Avatar billede simtja Nybegynder
24. januar 2010 - 16:08 #2
Det produkt kan åbenbart ikke overføre signal fra en computer, men kun fra DVD o.l. Så skal man nok ave fat i sådan en dyr boks.