Avatar billede Summertime Nybegynder
16. januar 2010 - 12:16 Der er 4 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke opdatere PC på microsofts hjemmeside?

Jeg kan ikke komme ind på windows update - jeg får denne fejlmeldning:

"Netværkets politikindstillinger forhindrer dig i at bruge webstedet til at hente opdateringer til computeren.

Hvis du mener, at du har fået denne meddelelse ved en fejltagelse, skal du kontakte din systemadministrator."

Jeg bruger Windows Vista og kører med internet explorer 8, hvis det kan være til nogen hjælp. Det er en privat pc, og grunden til, at jeg vil opdatere den, er, at ie8 er begyndt at "hænge/fryse".
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. januar 2010 - 12:22 #1
Hvad er det for en internet forbindelse.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. januar 2010 - 12:26 #2
1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.
Avatar billede Summertime Nybegynder
16. januar 2010 - 12:35 #3
FORBINDELSEN ER 10/10 GENNEM TRÅDLØS ROUTER
Avatar billede Summertime Nybegynder
18. januar 2010 - 08:40 #4
Tak for linket fromsej, men meddelelsen fra microsofts hjemmeside er stadig:

[Fejlnummer: 0x8DDD0002]
  Hvis du vil installere opdateringer fra dette websted, skal du være logget på som administrator eller som medlem af administratorgruppen på computeren. Hvis du bruger Windows XP, kan du se, om du er administrator ved at gå til Brugerkonti i Kontrolpanel.

Bemærk! Hvis computeren har forbindelse til et netværk, kan netværkets politikindstillinger muligvis forhindre dig i at bruge webstedet. Kontakt systemadministratoren for at få hjælp med opdateringer.

Kan det skyldes trådløs opkobling? Jeg har tidligere haft problemer med, at jeg pludselig ikke kunne koble på trådløs, men det kører dog igen