Avatar billede 150383 Nybegynder
14. januar 2010 - 11:10 Der er 3 kommentarer

Kursus i CorelDraw X3

Hej

Jeg er bruger af CorelDraw X3, men ville gerne bliver "super" bruger af programmet er der nogle der kender nogle gode kursuser på sjælland?

På forhånd tak for hjælpen :O)
Avatar billede ebea Ekspert
14. januar 2010 - 12:57 #1
Hej!  jeg har brugt CorelDraw i ca. 20 år nu (fra det kom frem) og jeg betragter mig stadig ikke som superbruger, så et kursus i CorelDraw den vej, findes ikke.
Den bedste måde at lære CorelDraw på, er ved at øve med sig selv. Et kursus vil selvfølgelig altid give dig nogle små tips til at starte op med, men da CorelDraw er så et rummeligt program, er det som nævnt, bedst at lære ved at øve sig.

Men jeg kan henvise dig til en hjemmeside, som indeholder alt hvad du vil vide om CorelDraw, og der kan du også købe en DVD, med utrolig meget lærestof om CorelDraw.

http://www.unleash.com
Avatar billede 150383 Nybegynder
14. januar 2010 - 15:06 #2
Hej!

Tak for dit svar, jeg ville give dig ret i at meget af det, at det kommer ved hjælp af at prøve sig frem. Jeg har arbejdet med programmet i et år, og nogle ting har jeg prøvet mig frem, men kan ikke finde "aha" oplevelse ved dem, og dem ville jeg gerne lære, derfor ville jeg ikke give dig helt ret, da men nok kunne få lidt hjælp med dem på et godt kursus. Så jeg ville nu stadigvæk lede efter et sted de holder kursus i CorelDraw.

Tak :O)
Avatar billede justrace Novice
15. januar 2010 - 12:07 #3
http://www.google.com/search?q=corel+draw+kursus&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=&oe=&rlz=1I7SUNC_da

Man bliver slet ikke superbruger på den slags uden kurser, helt sikkert. :)

Om man så bliver det uden at arbejde med det pro, ved jeg ikke, men ellers kræver det godtnok selvdiciplin at sidde og arbejde seriøst med det hver dag, min. et par timer.