Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 11:18 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

Signatur

Hej Admins og alle jer andre...

Ville det ikke være en fed feature hvis man havde mulighed for at have en signatur...
Altså at det textarea som bruges ved oprettelse, besvarelse og kommentarer, på forhånd var udfyldt med den signatur man havde defineret...
Det synes jeg i hvert fald :o)

//
ezolu
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:19 #1
Synes det er et fin forslag :-)
Avatar billede snowball Novice
17. juli 2001 - 11:23 #2
Udemærket forslag. Enten at de var der i forvejen når man begyndte at skrive, eller at det bare automatisk blev sat ind når man klikker på Udfør ;)

Snowball
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 11:24 #3
Synes jeg ikke..
der står i siden hvem der skriver jo, og man er tvunget til at logge ind inden, såhhh...

og skal vi så også have fast signatur?
nej tak

(jaja... så mener I sikkert igen det samme som igår)
men forestil jer lige at alle har en masse fine tegn, urler mv.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:27 #4
annikadk:> er det ikke ligemeget om folk SELV skriver en signatur eller om den automatisk står i feltet ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:28 #5
Men jeg kan ikke se HVORFOR man skal bruge en signatur når der, som annikadk siger, allerede står ens brugernavn. Jeg synes det er unødvendigt, men stadig er forslaget da godt så længe man kan fravælge muligheden
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 11:31 #6
Alle gør det da alligevel
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 11:31 #7
Og eksperten kan da bare parse det til at ignorere URLS.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:32 #8
ezolu:> ikke alle .. langtfra alle faktisk .. og jeg kan ikke forstå hvorfor, men ja ..det er intet problem at fjerne mulige URLs fra teksten
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 11:35 #9
fordi mange flere sikkert ville smide en signatur på, og da den er aut, ville det være forfærdeligt.
via at vi selv skriver idag, begrænser det sig mere..
Og tænk hvis dette + en masse \"lækre\" tegn var efter mine indlæg hver gang... og 50 andres..
_______________________________________
Annika Pedersen
Birk Centerpark 245
7400 Herning
http://annika.dk

Se mig på http://fotx.net/AnnikaDK
_______________________________________
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2001 - 11:35 #10
Spild af plads :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juli 2001 - 11:37 #11
Jeg mener nu også en signatur vil være en skidt ting.

Mange synes naturligvis det er fedt at lave signaturer med små ascii tegninger mv.

Men reelt gør de ikke andet end at fylde op, \"larme\" og øge uoverskueligheden.

NanoQ
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 11:37 #12
dette er et svar
_______________________________________
Annika Pedersen
Birk Centerpark 245
7400 Herning
http://annika.dk
Se mig på http://fotx.net/AnnikaDK
_______________________________________
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 11:37 #13
ville den slags ikke genere jer?? ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:38 #14
annikadk:> well ..folk skriver deres signatur anyway hvis de vil...

erikjacobsen:> Yeps .. når det står højt klart og tydeligt ud for indlæget hvem der har skrevet det.

Men der er nogle der insisterer på at deres navn skrives i den rigtige \"case\" .. f.eks. MoRoax (bare et eksempel!)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:39 #15
annikadk:> i aller højeste grad ..
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 11:39 #16
tdaugaard > Jeg er i grunden enig med dig i at en signatur er unødvendig når navnet alligevel står i venstre side, men jeg synes den finder sin berettigelse i at svar og kommentarer bliver mere personlige - så kan jo diskutere om det er nødvendigt, men jeg synes nu det er meget fint.
//
ezolu
//
Avatar billede snowball Novice
17. juli 2001 - 11:39 #17
Der skal (selvfølgelig) være nogle begrænsninger på den li\'som der er på \"sagt om Eksperten\" men hvis man bare lige kunne skrive f.eks.

Snowball
http://fotx.net/snowball

så er det vel også rigeligt !? Og så skal det selvfølgeligt også være helt frivilligt om man vil skrive noget eller ej ;)

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2001 - 11:39 #18
Jamen så må han jo selv skrive det forneden. Og forhåbentlig gider han ikke
gøre det hver gang
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:40 #19
ezolu:> f.eks. dér spildte du 3 linier ... ;O) Det _ER_ unødvendigt sådan et sted her, men som jeg også lige har skrevet er der nogle der mener at vi SKAL se deres navn sådan som de vil skrive det ...

personlige ? er det mere personligt at skrive:

//
ezolu
//

end slet ikke at skrive noget ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:41 #20
*jeg synes helt sikkert at ALLE brugere skal oprette sig på FOTX og derefter skal samtlige indlæg der skrives tilføjes fotx.net/(brugernavn)* *GG* *nu drømmer jeg* *LOL*
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. juli 2001 - 11:42 #21
Det gør en stor forskel for mange om de skal taste /paste det hver gang, eller om det aut. sker.

Er det pr. automatik, så bruges det meget mere.
Og er det blit navn + url så kan det vel ikke genere at skrive det selv.

Jeg synes det er en trist ting at få ind, da det er utroligt generende at se på hvis folk smider en masse ind

ISÆR ASCII!!
et navn generer mig ikke, men!
Det kommer vist alligevel ikke på tale foreløbig :))))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 11:42 #22
Den som snowball skriver den synes jeg er fin nok, men der er folk som skrive de værste signaturer ...
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 11:46 #23
Jeres massive tæppebombning med særdeles holdbar argumentation har virket - jeg dropper det, men lader alligevel spørgsmålet stå åbent lidt endnu.

ezolu
Avatar billede snowball Novice
17. juli 2001 - 11:49 #24
tdaugaard: Det er også derfor der skal en begrænsning på. 2 og højest 3 linier efter min mening !

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juli 2001 - 11:56 #25
3 * 25 indlæg (som her) = 75 overflødige linier
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. juli 2001 - 09:37 #26
Det er på forslagslisten, start med at lave \"mit minisite\" under \"indstillinger\", der kan der skrives om ens evner og person.