Avatar billede JanusH Nybegynder
13. januar 2010 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program

Hej,

Hvis jeg skal lave bannere, som på skift skal vises (rotere) på min hjemmeside, hvilket program er så mest hensigsmæssigt, at lave dem i?

Venlig hilsen

Janus
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2010 - 18:07 #1
Hvis du skal lave ét banner, så kan du lave gif'er i photoshop, flash i Flash og Silverlight i Visual Studio - Flash er nok det optimale lige pt, gif det letteste og Silverlight det der er på vej frem.

Hvis du taler om at du på selve hjemmesiden skal lave rotationen så skal du nok lettest at finde noget færdigt javascript til det og ellers vil Visual Studio være et godt valg da du så kan benytte en indbygget komponent til det.
13. januar 2010 - 18:09 #2
Generelt: Måske lidt inspiration herfra -> http://www.dynamicdrive.com/ ?
Avatar billede stone Forsker
13. januar 2010 - 18:10 #3
Det billigste program er Swishmax som udover kan lave flash animationer også har en scriptdel for dynamiske flash animationer.

http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=max_mini&tab=purchase

Programmet kan købes for 370,-

Du har mulighed for at få 30 dages trial..
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:38 #4
lukketid?