Avatar billede jalved Ekspert
07. januar 2010 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

At imitere en 15" skæm på en større skærm

Jeg har fået en større skærm, hvor standardopløsningen er 1600/900.

Tidligere brugte jeg 800/600 - og af og til 1280/720 - og der er stadig visse rutiner, bl.a. i word, som jeg har svært ved at vænne mig til i den nye opløsning.

Forsøger jeg at sætte skærmopløsningen ned, så bliver ikoner og tekst jo lidt for store og det er som at arbejde med byggeklodser.

Er der evt. et program, der så at sige kan imitere en 15" skærm på en større skærm?
Avatar billede jalved Ekspert
07. januar 2010 - 12:07 #1
Jeg ville godt have rettet skæm til skærm i overskriften. Men har aldrig fundet en funktion til at rette i sine indlæg på eksperten :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. januar 2010 - 12:57 #2
Hej hvis det kun er word det drejer sig om kan du vise store ikoner gøres ved at højreklikke på værktøjslinien tryk tilpas tryk på instillinger store ikoner og så sume dokumentet op på skrivebord og internet hold crtl nede og scroll med mus! på internet kan du også gå til vis soom og tilpas og ændre til dit behov!
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. januar 2010 - 13:04 #3
Du kunne jo også blive guidet til en mindre skærm opløsning det kræver bare at vide hvilket styresystem du har!
Avatar billede jalved Ekspert
23. juli 2010 - 12:32 #4
Jeg har brugt zoomfunktionen en del, det var et godt tip. Smid et svar pokort, så får du point:-)
Avatar billede jalved Ekspert
02. oktober 2010 - 17:09 #5
Jeg lukker.