Avatar billede buckster Nybegynder
05. januar 2010 - 20:50 Der er 3 kommentarer

mails og kontakter

min com. var gået ned og har så sat ny harddisk og dvddrev i, og det er lykkes mig og få gang i den gamle harddisk, hvordan importere jeg de gamle mails og kontaktpersoner over i det nye program.
på forhånd tak fra
en desperat mand
05. januar 2010 - 21:01 #1
Velkommen til E. ...
... vi snakker altså om M$ Outlook ?

Du finder en *.PST fil fra den gamle HD (også i skjulte/system mapper/filer) og copy den over på det nye system ved samme placering som *.PST filen ligger på det nye system. Overskriv evt. existerende *.PST fil.
Den hedder sansynligvis Outlook.pst ...

Start Outlook...

PS: Du skal du dog selv konfigurere Outlook mht POP3 / SMTP / Mailadresse mm. men den info har du vel et passende sted ?

---

En anden gang:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???
M$ Outlook version ???
Avatar billede buckster Nybegynder
06. januar 2010 - 08:07 #2
så lykkedes det.
tak for hjælpen.
ja det har jeg sat op.
endnu en gang tak
Hilsen buckster
06. januar 2010 - 08:27 #3
Ping...

(Det var et [svar]...)