Avatar billede LV16 Nybegynder
05. januar 2010 - 18:05 Der er 1 kommentar

Problemer med Acronis Back Up af C-Drev

Når man forsøger at lave en back up af C-drevet komplet med alle de programmer der er instaleret på min PC, så starter programmet op og begymder at lave en back up efter ca. 25 sek kommer der denne besked :
Target drive is running out of space
og opgaven stoppes…
Programmet kan man prøvekøre i en Free Trial version og der virker programmet godt nok,  men der er åbenbart fejl på den fulde version (prøv evt at skrive følgende besked på nettet : Target drive is running out of space så vil man kunne se at der er flere bruger af programmet end undertegnede der har problemmer med dette program

kan nogen hjælpe med med dette problem
Avatar billede thov Forsker
11. januar 2010 - 15:20 #1
Så brug dette program: http://www.paragon-software.com/home/db-express/download.html
Helt gratis - skal bare registreres :-)