Avatar billede esparanza Nybegynder
03. januar 2010 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

To skærme, men et billede ønsket.

Hej Eksperter.

- Jeg har et lille problem, jeg har et GeForce 260 med to skærm udgange. En til min computerskærm og en til mit TV. Jeg bruger selvfølgelig mit TV til at se film på. Problemet er så bare at jeg ikke kan se billedet fra mit TV fra mit computerbord, og det er temmelig svært at få VLC mediaplayer til at køre fuldkærm når man ikke kan se hvor man har musen henne af. Jeg har så forsøgt at få den til at vise samme billede på de to grafikkort udgange, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor dælen jeg skulle kunne det henne ? Nogen der kan give et hint ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 21:50 #1
Normalt gøres det sådan:
Højreklik på skrivebord -> NVIDIA Kontrolpanel -> Panel i venstre side -> Display -> Set up multiple displays -> Højreklik på en af skærmene midterst på billedet -> Clone other screen
Håber det kan bruges.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 21:59 #2
kan man ikke gå i full-screen med [F11] ?
Avatar billede esparanza Nybegynder
03. januar 2010 - 22:00 #3
Tæt på, men jeg fandt ud af det!
- Tusind tak for din hjælp. Smider du et svar ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 22:08 #4
Jeg formoder at det var mit svar du refererede til :)