Avatar billede Insany92 Nybegynder
02. januar 2010 - 18:15 Der er 6 kommentarer

Skærmdriveren stoppede med at svare og er genoprettet? hjælp

Min computer er cirka 2 år gammel og der kommer ca. 1-2 gange dagligt begynder at lagge i kort tid hvorefter den går i sort og efter 5 sekunder er den tilbage og så står der "Skærmdriveren stoppede med at svare og er genoprettet."
Det kommer kun når jeg stresser computeren, det vil sige kører med mange vinduer åbent og spiller spil osv. Hvis jeg går rigtig til den kommer der ofte bluescreen og så genstarter den.

Informationer:
Computer: Stationær, HP pavilion
Operativsystem: Vista home premium
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600, 2.4 GHz
Ram: 3gb
32bit
Grafikkort: NVIDIA Geforce 8600 GT
Skærm: 22" Wide LCD

Jeg håber det var informationer nok, ellers spørg endelig.

På forhånd tak.
/Asger
Avatar billede Anders Birch Juniormester
02. januar 2010 - 23:03 #1
Jeg ved ikke, om det vil kunne hjælpe, men hvis jeg var dig, vil jeg opdatere Nvdia og Bios.

Nvidia har en ny Betaversion, og den kan jeg godt anbefale til en bærbar med Geforce 8600 GT.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2010 - 23:40 #2
Har du kontrolleret at dit grafikkort/cpu ikke er fyldt med støv og snavs. Lyder som et varmeproblem.
Den sidste nye grafikdriver til Vista 32 bit hedder:
http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_195.62_whql.html
Avatar billede Insany92 Nybegynder
03. januar 2010 - 22:27 #3
Har næsten lige afstøvet den, men jeg prøver igen og ser om det hjælper :)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2010 - 12:29 #4
Feedback?
Avatar billede Insany92 Nybegynder
07. januar 2010 - 19:51 #5
Det er alt for koldt til at gøre det nu her :D Fryser jo ihjel udenfor, hehe venter lige til der er plus grader :D
Avatar billede flemse1u Nybegynder
21. august 2010 - 16:34 #6
ved godt at det er en gammel tråd men,har en gammel acer bærbar med vista og det du skal gøre er at se om du har installeret en opdate som hedder KB952287 .slet den hvis du har den ...