Avatar billede rosa65 Nybegynder
02. januar 2010 - 13:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forsvundne e-mails

Hej.
Nytårsaftensdag forsvandt ca. 3 mdr.s mail fra min computer. Jeg lukkede computeren og tændte efter en tid. Så var de der igen. Men nu er de atter forsvundet. Hvad kan jeg gøre?
Jeg kører xp og OE8
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. januar 2010 - 14:52 #1
Hviilken mappe har du åben i din OE8 jeg opdage en dag at de var flyttet til en anden mappe og at jeg lige havde foldet indbakken sammen (min indbakke består af 3 undermapper).
Avatar billede rosa65 Nybegynder
02. januar 2010 - 17:37 #2
Godt forsøgt, men jeg har kigget i alle mapper. Der er ingen.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
02. januar 2010 - 19:40 #3
Du har selv svaret er det lukiket ned for mere hjælp
Avatar billede rosa65 Nybegynder
03. januar 2010 - 09:57 #4
Nej, det er ikke lukket ned - det var en kommentar til dig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
03. januar 2010 - 12:52 #5
Hej
Jeg tror at du misforstår, du skal ikke sætte plet i svar når du kommenterer et indlæg, klikker du det som svar og det er dit sp. er spørgsmålet lukket.
Prøv at scrolle lidt op og ned og se de forskellige kommentarer og dine svar, de har forskellig farve..
Avatar billede rosa65 Nybegynder
04. januar 2010 - 09:32 #6
Ja, jeg kan se, at jeg har lavet fejl. Beklager.
Avatar billede niller10 Nybegynder
24. januar 2010 - 01:10 #7
Ta kontakt til din mail udbyder og bed dem om at tilbage før din mails fra den periode de er forsvundet og til dato hvor alt ser ud til at virke fint.

Niller
Avatar billede niller10 Nybegynder
29. juli 2010 - 23:25 #8
fik du dine mails tilbage ?

Takker for points :-)