Avatar billede kallekik Nybegynder
01. januar 2010 - 14:44 Der er 6 kommentarer

xp-problem

når jeg prøver at installere xp på min pc så ved efter 80% så begynder den med at den ikke kan ligge nogle iler ind

og så når den genstarter så mangler den en fil for at starte
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2010 - 14:49 #1
Det indikerer at der er ridser på cd'en. Prøv forsigtigt at tørre den af med en fugtig klud (ikke for store fibre, så gør det mere skade ene gavn) og prøv at installere igen.
Ellers kan du prøve at se om du kan låne en anden XP-cd hos en ven, og så installere med den i stedet.
Avatar billede kallekik Nybegynder
01. januar 2010 - 14:49 #2
hvis jeg bliver ved med at trykke enter går den i blå skærm og man skal gen starte
Avatar billede azerty Juniormester
01. januar 2010 - 15:15 #3
Hvis man kopierer en ridset cd, kan man ofte være heldig at kopien ikke blir generet af ridserne.
Avatar billede kallekik Nybegynder
01. januar 2010 - 17:04 #4
har prøvet med en cd fra min bærbar og den skriver med det samme indlæserfiler og så et stykke tid efter går den kold og skriver genstart?? hva fanden har jeg gjort
Avatar billede kallekik Nybegynder
02. januar 2010 - 11:15 #6
desværrre nå jeg sætter cd,en i så kan man vælge og installere eller reper og hvis jeg vælger det går den i blå skærm og skriver jeg skal genstarte men hjælper intet