Avatar billede johs_j Novice
16. juli 2001 - 18:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Clear Debug.Print vinduet

Der må være en kommando hvormed man kan slette det der står i Immediate vinduet - men hvilken?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. juli 2001 - 18:54 #1
Det er der ikke :-(
Du kan ikke gøre det at runtime og at design time kan du kun gøre det med CTRL+A, Del (Makér alt, Del)
Avatar billede mmpedersen Nybegynder
17. juli 2001 - 11:59 #2
CTRL+G  \'for at vælge vinduet
CTRL+A  \'for at markere alt
CTRL+X / Del.  \'for at slette indholdet

Lettere kan det vist ikke gøres
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 12:02 #3
mmpedersen:> Sku da ikke CTRL+X for at slette !? Så Cutter du det til ClipBoard ...
Avatar billede mmpedersen Nybegynder
17. juli 2001 - 12:11 #4
tdaugaard:> Jamen så er det jo væk og X sider meget tæt på A. Altså enhånds-optimering
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 12:12 #5
mmpedersen:>  okay .. så her sidder man med noget vigtig kode man lige har klippet og så trykker man CTRL+G, +A og da +X .. hvor står man så !? Med hovedet i postkassen!
Avatar billede mmpedersen Nybegynder
17. juli 2001 - 12:19 #6
Rigtige mænd tager ikke back up...
Men græder tit.

Jeg bruger kun clipboardet hvis det er noget jeg skal bruge med det samme. Ellers glemmer jeg det.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 12:21 #7
mmpedersen:> *G* korrekt .. næsten :o) Jeg tager aldrig backup, men jeg græder heller aldrig *GG*
Avatar billede mmpedersen Nybegynder
17. juli 2001 - 12:24 #8
Hvad betyder *G*.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. juli 2001 - 12:25 #9
*G* =griner ..*GG* = 2x*G* ;o)