Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 18:58 Der er 14 kommentarer

Kan min pc køre Counter strike source?

1.88 GHz computer speed
1022.2 MB ram
Vidio card ATI display adapter (0x5955)
???
22. december 2009 - 19:46 #1
Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 19:51 #2
Man kan ikke søge på css har prøvet;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2009 - 19:59 #3
Brug Half-Life 2 som reference.
CS:S og Half-Life 2 kører på samme kerne.
Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 20:01 #4
Og det du sikker på;D?
Avatar billede mortvader Nybegynder
22. december 2009 - 20:04 #5
Hvis ikke din CPU er dual core, vil jeg ikke anbefale dig at spille CS:S på den. I hvert fald ikke hvis du forventer mere end 10-20 fps..

1GB ram er i princippet nok.

Jeg kører 200fps på min stationære med et gammelt NVIDIA 6800 grafikkort (og en dualcore 2.4 GHZ intel)

På min laptop, som også har en 2.4 dualcore intel, men et NVIDIA Quadro NVS 140M kan jeg også sagtens spille CS:S men ikke altid med 100fps..

Jeg ved godt at det ikke helt besvarer dit spørgsmål, men du kan da prøve at sammenligne dit ATI grafikkort med mine to.

Men jeg ved i hvert fald at dualcore cpu giver markant flere FPS pga at fysikberegningerne kommer hurtigere igennem.

Førhen havde jeg en 3ghz singlecore intel cpu, og havde 15-20 fps på de_inferno (som er tung mht fysik) - men efter opgradering til dualcore-cpu'en kommer jeg aldrig under de 100, og ligger ofte på 200 fps.

Håber det kunne bruges til lidt.. :P

God jul!
Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 20:09 #6
Altså det er ikke sådan at min pc brænder sammen hvis jeg installer det for det gjorder en af mine venners det var så bare ved left 4 dead:D
Avatar billede mortvader Nybegynder
22. december 2009 - 20:11 #7
Din PC kan ikke brænde sammen fordi du installerer et spil :)
Uanset om maskinen kan trække det eller ej.
Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 20:13 #8
Okay lyder godt det bare fordi steam de advare mod at installer det men så må det havde været en fejl ved min vens pc:D
Avatar billede Adamvest Nybegynder
22. december 2009 - 20:17 #9
Det er jo mit grafik kort jeg mener om det er iorden
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2009 - 22:35 #10
#4 Ja jeg er sikker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2009 - 22:36 #11
#9 hvad får du af resultat når du tester på http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest med Half-Life 2?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2009 - 07:49 #12
hent burnintest i en 30 dages version

kør en test på den varer ca 10 minutter

http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

så ved du om det er kortet der er fejl på

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2009 - 11:26 #13
treatmenice der spørges bare om hans computer kan trække Counter Strike Source ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2009 - 11:36 #14
nu ved han hvis han kører den test at det IKKE er hans kort der er noget i vejen med hvilket det selvfølgelig ikke er.

men han spørger selv
#9