Avatar billede hugopedersen Nybegynder
16. december 2009 - 15:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gemme kontoindtillinger

Kan man på nogen måde trække kontoindstillinger ud fra Outlook 2007 så man kan importere dem på en anden computer.
Jeg har 6 forskellige konti på min computer og det er hamreirriterende når jeg skal geninstallere.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2009 - 16:10 #1
Jeg har godt nok outlook express, og i den går man ind funktioner og herefter konti. Når man markerer kontien, får man her mulighed for at importere/eksportere. Er det ikke på samme måde i outlook 2007?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. december 2009 - 16:50 #2
Det er ikke noget man umiddelbart kan i Outlook.
Så bliver det noget med at rode i registreringsdatabasen, og kopiere filer manuelt. (Ikke noget jeg vil anbefale)

Men der findes sikkert 3.parts backup-programmer som kan det, prøv at søg på Google. Jeg vil ikke anbefale nogen bestemt, da jeg ikke kender programmerne.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. december 2009 - 17:11 #4
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA012308921030.aspx

Her er den på Dansk, men jeg mener nu den omhandler .pst filen. Og .pst indeholder ikke kontoindstillinger....
Avatar billede pkc Nybegynder
16. december 2009 - 18:43 #5
Korrekt - pst filen er kopieret men som du skriver kommer emailindstillinger ikke med.

Håber fortsat at der kommer en med de vise ord -

per
Avatar billede vejmand Juniormester
16. december 2009 - 18:54 #6
Her er et program som åbenbart kan, men som skrevet før, jeg kender det ikke selv: http://www.outlookbackup.com/backup-outlook-2007.html
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
13. januar 2010 - 13:40 #7
Desværre ingen løsning jeg kan anvende
Avatar billede vejmand Juniormester
13. januar 2010 - 17:05 #8
Har du prøvet programmet, jeg linker til?
Mest bare for at vide om den funker....
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
14. januar 2010 - 08:23 #9
Sandsynligvis ja men da det for det første koster pange og for det næste skal installeres inden jeg kan gøre noget, så er det ikke mit første valg.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2010 - 10:43 #10
Okay, vil du skrive herind hvis du finder en løsning?
Spørgsmålet er ret ofte oppe, men endnu har jeg ikke set en løsning uden 3. parts programmer.