Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 15:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Spyware Doctor

Hejse
Jeg døjer med virus, og har downloaded PcTools "Spyware Doctor.
Og registreret mig.
Jeg kan imidlertid ikke starte den.
Den skriver :
System Status : Venter på at Spyware Doctor motoren skal starte

Er der mon noglen som kan hjælpe ?

På forhånd tak
ronrea
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2009 - 15:20 #1
Jeg har lige prøvet at installere den. Det gik helt uden problemer.
Så enten har du fået en defekt version, eller din virus laver
numre. Prøv at downloade en ny herfra:
http://www.pctools.com/spyware-doctor/download/

MEM,men, Det program er jo til Spyware mm. ikke en virusscanner.
Prøv mede Avast freeware:
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Hvis du fortsat har problemer, så prøv en free online scanner:
http://www.techsuperb.com/net/kaspersky-free-online-virus-file-scanner/1473.html
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 16:33 #2
Hej
Tak for indlægget.
Jeg har jo faktisk registreret mig og betalt.
Hvis jeg downloader en ny, skal jeg vel betale igen.
Eller i det mindste benytte en mere af de 3, jeg betalte for.
Er det ikke rigtigt.

Men som det er nu, kan jeg slet ikke starte PC'en.

Den logger simpelt hen af, før ikonerne kommer frem på skrivebordet.

Må vel prøve i fejlsikret tilstand, men der er jo selvfølgelig ikke megen ide i at køre Spyware Doctor i fejlsikret.

mvh
ronrea
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2009 - 16:40 #3
Når du har købt en licens gælder den til programmet som sådan.
Altså ikke specielt til det eksemplar du har downloadet.
Du har fået en licens kode, den kan du bruge på en ny install.
Du trykker bare på Register, så går det automatisk.

Hvorfor mener du, at dine problemer skyldes Virus?
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 16:42 #4
Hej igen

Tak for indlægget.

Tja. Nu kan jeg ikke engang starte op i fejlsikret tilstand.?!

Så er der vel ikke andet at gøre end at omformattere eller købe en ny :-(

mvh
ronrea
14. december 2009 - 16:48 #5
Provokation ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ronrea ???

Hvis du selv pænt vender tilbage til dine tidligere spørgsmål KAN det være at du får lidt mere/flere feedback her...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
---
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2009 - 16:53 #6
Under henvisning til karise_larry´s link, trækker jeg mig ud
af spørgsmålet. Så mange åbne spørgsmål er virkeligt uhøfligt,
over for dem som forsøger at hjælpe.
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 17:02 #7
Hej
Det beklager jeg virkelig meget.
Problemet er bare, at jeg ikke rigtig ved hvordan jeg afslutter ?

Hvordan gør jeg det ?

På forhånd tak
ronrea
14. december 2009 - 17:05 #8
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 17:21 #9
Hej igen
Tak for linket.
Men så vidt jeg kan se, kan jeg kun afslutte nogle af trådene ved at give mig selv point?? Kan ikke slette points?
Kan ikke lukke uden at give point ?
Er det rigtigt?
mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
14. december 2009 - 17:34 #10
Hej igen

Jeg beklager som nævnt meget, at jeg ikke har forstået systemet med at aflslutte og tildele points.

Jeg har nu afsluttet mine tråde, og fremover mener jeg at forstå det.

Håber I bærer over med mig.

mvh
ronrea
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2009 - 20:27 #11
Ja ok, du klarede du flot:)
Hvis du stadig ikke kan boote op på windows, og har en winCD,
så prøv følgende:
Bootup på winCDén. Når du bliver spurgt om, hvad du vil gøre, installere eller
reparere, vælger du at trykke på bogstavet "R" så kommer du ind i konsollen.
Her skal du vælge hvad du vil åbne, og du trykker på 1.tallet. Du bliver så
spurgt om pasword. Hvis du ikke bruger noget, trykker du bare på enter.
Her skriver du så
chkdsk /p /r
  læg mærke til mellemrummet ved
skråstregen
Derefter trykker du enter. Når undersøgelsen er færdig, skriver
du exit, og trykker enter.

Ps. jeg får ikke alle mails fra Eksperten, så det er svært at
følge med.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. december 2009 - 21:10 #12
Nå ja der er et lille men. Jeg kan se på dine spørgsmål, at du
flere gange har fået hjælp, uden at du har bedt den/dem som har hjulpet, om at lægge et svar.
Desuden har du flere gange spurgt, hvordan man lukker. Er du meget
glemsom? Og så lige den sidste, når du lægger en kommentar, skal
du ikke lægge den som et svar. Svar bruges kun, når der uddeles
point.
Avatar billede off-line Nybegynder
23. december 2009 - 00:47 #13
Endnu en af de irriterende spørgere, som ikke gider lukke sit
spørgsmål. Jeg melder derfor tråden fra:(
02. januar 2010 - 22:25 #14
(Hvad endte denne med ?)
Avatar billede ronrea Seniormester
12. april 2011 - 17:09 #15
Hej
Vil gerne lukke denne tråd, men kan ikke finde ud af det

mvh
ronrea
Avatar billede ronrea Seniormester
12. april 2011 - 17:34 #16
Kan simpelthen ikke lukke tråden. Kom vist til tildele mig selv point i forsøget? Kan det virkelig lade sig gøre. Beklager meget. Dette indlæg er lidt af en test. En kommentar. Forventer selvfølgelig intet svar