Avatar billede mads375 Juniormester
10. december 2009 - 00:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

google chrome extentions

Hejsa.

Jeg tænkte jeg ville downloade google chrome, da jeg altid gerne have villet prøve den. Til min store fornøjelse kan jeg rigtig godt lide den. Jeg læser så der er frigivet en masse plugins, som jeg vil prøve at installere. Hver gang jeg går ind på en af deres plugins side, for at downloade, kan man ikke trykke på download knappen, og der står øverst:

Extensions are not yet supported in this version of Google Chrome. Please download the Beta Channel of Google Chrome to install extensions

på link:
https://chrome.google.com/extensions/list/popular

det står på alle de extentions jeg har prøvet at downloade.

er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2009 - 00:35 #1
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 01:33 #2
Jeg har hentet den her, og extentions fungerer.
http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/beta/index.html
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 01:57 #3
Men een ting er åbenbart at man kan installere disse extetions,
noget andet er hvormget af det som virker.
Feks. skulle det være muligt, at oversætte hele sider til andre
sprog, her under også Dansk.
men uanset om jeg går ind på Engelske eller Tyske sider, er beskeden:
Fejl: Serveren kunne ikke fuldføre anmodningen. Prøv igen på et senere tidspunkt.
Så der er vist meget at rette på den beta.
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 02:00 #4
rettelse: extentions og hvormeget. God nat:)
Avatar billede mads375 Juniormester
10. december 2009 - 11:33 #5
ok, tak for svarene. Det vil så sige min ikke er en beta version? Troede faktisk kun den lå som beta. jeg væbner mig med tålmodighed så.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 12:36 #6
Ja enten det, eller du kan hente den beta fra linket i #2
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2009 - 12:46 #7
He he, ja, eller fra linket i #1  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 12:57 #8
Nixen bixsen vejmand. Det link havde jeg prøvet, før jeg lagde
mit. Ellers havde jeg ikke lagt noget.
Når man går ind på dit link, får man denne besked.

"Siden - www.google.com/landing/chrome/beta/ - findes ikke."
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2009 - 22:19 #9
off-line >> Sorry sorry, jeg havde ikke tjekket linket, det burde jeg selvfølgelig have gjort.  :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 22:26 #10
Det er i orden. he he *G*
Avatar billede Futtexb Nybegynder
15. december 2009 - 19:45 #11
Du kan måske ikke hente extentions endnu, men du kan hente nogle temaer til det, fra Googles egen hjemmeside. Det kan du gøre under:
Valgmuligheder -> Personlige ting -> Hent temaer.

Så kan du måske bruge det til en smule :)