Avatar billede cartoon Nybegynder
09. december 2009 - 13:21 Der er 1 kommentar

VGA/SVGA

Hep

Jeg har en 5 gamle laptop som har lidt problemer med at køre i SVGA (utydelig skærm), men når jeg installere en VGA driver er der ingen problemmer med skærmen udover den bliver lidt mørk i det.

Nu har jeg hentet driver fra både acer.com og sis.com for at se om det kunne rette problemet, men der er stadig problemer med at kunne køre i SVGA.

Så ville jeg høre jer om der er noget at gøre eller er grafik kortet ved at ryge sig en tur ?

Det skal siges det er en Aspire 3500 notebook, der køre med en 32bit version af XP.

Mvh

Lars
09. december 2009 - 20:49 #1
Velkommen til E. ...

Virker som om skærmen/skærm"kortet" er ved at være træt ?