Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 16:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny Email ønskes

Jeg har 3 emails på min computer, den sidste er G mail, som jeg troede virkede som min sol-mail,men den er bundet til Computeren.

I virkeligheden er det fordi jeg gerne vil hjælpe en kammerat med at sætte et Mail program op for ham, idet han har haft internet i ½ år uden jeg kan komme i kontakt med ham.
MVH Ole Edslev
Avatar billede Bodillen Nybegynder
06. december 2009 - 17:02 #1
Hvad er det lige, du spørger om?
Avatar billede Niclas Praktikant
06. december 2009 - 17:17 #2
Ja?
Hvorfor kan han ikke bare bruge en Hotmail/Gmail???
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2009 - 17:25 #3
Og hvad mener du med, at den er bundet til computeren???
En e-mail adresse er da aldrig bundet til computeren???
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 18:58 #4
Jeg har oprettet en Gmail på min computer og så bede min kammerat om at bruge den,
men det kan jeg ikke finde ud af.
Men jeg vil prøve at oprette en Gmail på hans Computer i morgen.
MVH Ole Edslev

Mit Outlook er bundet til min computer og nu også Gmail,mens Solmail er fri til at benytte alle steder.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2009 - 19:08 #5
Gmail er ikke tilknyttet nogen computer. Men kan bruges sammen med Outlook, som er et e-mail program som er installeret på din computer.
Men Gmail kan sagtens bruges uden Outlook, din kammerat skal bare oprette sig med en email adresse: https://www.google.com/accounts/NewAccount?service=mail&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2Fe-11-117cdb12b6dd4cf8db5e6eac0ce11d4a-fc22478b2628c2c1cce3e36afb1787354076198e&type=2
Avatar billede Niclas Praktikant
06. december 2009 - 20:21 #6
Jep, det er det jeg heller ikke forstår? Hvorfor kan han ikke bare logge på, på nettet?
Avatar billede edslev Nybegynder
06. december 2009 - 21:42 #7
Mange tak for svaret det har hjulpet meget,
jeg prøver at lukke spørgsmålet
Med venlig hilsen
Ole Edslev
Avatar billede Niclas Praktikant
06. december 2009 - 21:53 #8
øøhm... ik for at være en pain in the *** men... Det var jo egentlig Vejmand der svarede på dit spørgsmål....