Avatar billede fis Nybegynder
04. december 2009 - 19:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mail program

Hej, jeg har Windows mail på min Acer Aspira 7ooo som jeg plejer at åbne med genvejsknappen ,nu har jeg inst.office 2007 med Microsoft outlook, og nu vil min genvejsknap åbne Microsoft outlook og ha' mig til at køre hele opsætningen af dette postprogram,hvordan vender jeg tilbage til mit gamle postprogram,jeg kan godt åbne det inde i startprogrammer,

Venligst Benny
Avatar billede kgkg Nybegynder
04. december 2009 - 19:34 #1
Hvis du ikke bruger Outlook 2007, så afinstaller det.

Du kan få Windows Mail som standard e-mail program igen ved at gøre følgende:

1. Start Windows Mail
2. Klik menuen Funktioner og Indstillinger...
3. Nederst på Generelt fanebladet, klikker du på knappen: Dette program er valgt som standard til post
4. Klik OK for at acceptere ændringerne.
5. Luk WIndows Mail

Prøv nu at starte Windows Mail via din genvejstast. Den burde  åbne Windows Mail nu.
Avatar billede fis Nybegynder
04. december 2009 - 20:57 #2
Hej, er der mon nogen som kan hjælpe mig?Jeg har 2 mail adresser som jeg ike kan sende til, min egen og så en mere,jeg får en mail :Systemadministrator kan ikke levere.

MVH.Benz
Avatar billede kgkg Nybegynder
04. december 2009 - 21:09 #3
Det er et andet problem end det du startede tråden med. Når det er et nyt spørgsmål, så er det en ny tråd.

Blev dit oprindelige problem med standard email program løst?
Avatar billede fis Nybegynder
04. december 2009 - 21:28 #4
Det var en fejl ,gik lidt fejl af hvor jeg sku' oprette det nye pørgsmål.Sorry
Avatar billede kgkg Nybegynder
04. december 2009 - 21:33 #5
Det er helt OK, det var kun et venligt hint. ;-)

Du glemte lige  at svarer på spørgsmålet: Blev dit oprindelige problem med standard email program løst?
Avatar billede fis Nybegynder
04. december 2009 - 21:43 #6
Ja jeg lavede lidt om på det ,nu har jeg kørt inst.guiden til microsoft outlok, og det er så det jeg bruger, og der virker genvejsknappen alt er i orden.
Ps. er ikke så skrap til jeres rigtig gode hjælpeværktøj,men det kommer jo nok.
MVH.Benz
Avatar billede kgkg Nybegynder
04. december 2009 - 21:54 #7
Godt at du fik det til at virke.

Husk at lukke spørgsmålet, ved at acceptere det svar som løste dit problem.

Hvis de foreslag som du fik ikke løste dit problem, så lægger du selv et svar og acceptere det. Ellers acceptere du problemløserens svar. Har problemløseren ikke lag et svar, så beder du problemløseren om at lægge et og det acceptere du så.
Avatar billede fis Nybegynder
05. december 2009 - 17:41 #8
Tak for god hjælp.
MVH.Benz
Avatar billede fis Nybegynder
29. december 2009 - 20:27 #9
Ja tildels.
Benz