Avatar billede Niclas Praktikant
29. november 2009 - 21:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm flimrer - og bliver sløret???

Hej!

Jeg har lige fået min bærbare Acer 5920G hjem fra reperation (I fredags). Jeg nåede lige at se om den virkede, startede den, gik på nettet i 5 min, ikke andet.
Lørdag installerede jeg så Win7 Prof. 64-Bit.
Det hele gik fint, og jeg er da også sikker på at mit hardware kan køre 64-bit.
Jeg begyndte så på at spille og surfe om lørdagen, og opdagede at skærmen tit flimrede en del, altså at dele af skærmen bliver utydelige i under 1 sekundt. Og vi snakker altså flere gange indenfor 1 minut.
Desuden, kan pc'en også finde på at sløre det hele fuldstændigt til, så jeg ikke kan se hverken fra eller til på skærmen, og er nød til at restarte Windows.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe.
Herunder er lidt info om min hardware:

Grafikkort: Nvidia 8600M GT  (8 series, kører med Win7 64 bit driver fra deres hjemmeside)

Cpu: Intel Core 2 Due T9300

Skærm (Ved ikke om det er nødvendigt, men nu får i den: WXGA Acer CrystalBrite LCD

Det skal lige siges at jeg, i morgen, har tænkt mig at ringe til Acer og få en forklaring, men jeg tænkte at i måske havde nogle bud, så jeg slap.
(De tager 4 KR i min. for samtalen, og desuden er Service-tag på ca. 20 bogstaver...Det tager alt sammen tid, og tid koster penge :)

Håber i kan hjælpe mig!
På forhånd tak.

Venlig hilsen
Niclas

ps.
Sig endelig til hvis i mangler info omkring noget.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
30. november 2009 - 03:55 #1
Hvilken anden video driver har du installeret ???

http://www.eksperten.dk/spm/894137
Avatar billede Niclas Praktikant
30. november 2009 - 14:49 #2
Har ikke installeret "nogen anden".
Jeg har installeret den driver til Win7 64-bit.
Avatar billede Niclas Praktikant
30. november 2009 - 14:50 #3
Aaah.. Måske mener du denne sætning:
Grafikkort: Nvidia 8600M GT  (8 series, kører med Win7 64 bit driver fra deres hjemmeside)

Mener selvfølgelig jeg bruger driveren til min maskine fra ACERS hjemmeside :) Sorry
Avatar billede Niclas Praktikant
30. november 2009 - 17:17 #4
Nå... Jeg har ringet til Acer og de vil gerne tage imod den i morgen, hvor der kommer nogle og henter den.
Så medmindre nogen kan rede mig på stregen og sørge for den ikke skal sendes ind til dem for 2 gang i 2 uger, jaaaaeh så er det nu! :)
Avatar billede Niclas Praktikant
03. december 2009 - 17:06 #5
Pc'en er nu afhentet af acer.