Avatar billede shenrik25 Nybegynder
29. november 2009 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bestilt forkert version af Win 7....

Hej

Jeg lige hører om der er en der lige kunne hjælpe mig med et lille spm...

Jeg har en Lenovo T500 model 2082...
Jeg har bestilt windows 7 dvd...
Problemet er at jeg kom til at bestille en home version og ikke en pro version..
Maskinen er med Vista business så det giver mig ret til windows 7 pro version....

Skal jeg bestille en ny dvd "kan man det" eller kan man bruge sin vista key hvis man f.eks får fat i en dvd med pro version på... eller ligger alle version på dvden fra Lenovo f.eks jeg har bestilt til 64 bit.
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2009 - 20:15 #1
Du skal have en versionsafhængig win7 dvd, dvs. du skal have en Win7 proffesional dvd fra Lenovo.
Du skal bestille den via dem, da du vil modtage en e-mail med en gratis win7 opdterings nøgle.
Hvis du allerede har bestilt og fået en nøgle der er til win7 home, så tror jeg ikke du kan bruge den til en win7 proff.
Tag kontakt til Lenovo og forklar problemet.
http://www.lenovo.com/windows7/europe/free_win7.html
Avatar billede shenrik25 Nybegynder
29. november 2009 - 21:05 #2
Ja har jeg gjordt men så dum som je var fik jeg ikke lige rettet at det var vista business version jeg havde og det gjorder at jeg nu sidder med windows 7 home :-( og dvs jeg ikke kan til gå domain...
Jeg har fået tilsendt dvdén samt key.. men det er til home version...
Skal jeg bestille en ny dvd med key igen eller kan jeg evt. bruge min vista business key for at komme op på pro.
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2009 - 21:15 #3
Jeg er 99,9% sikker på, at du ikke kan bruge din Vista buisiness key på en Win7 Pro. Du skal bestille en ny Win7 Proff. dvd med tilhørende key. - desværre :(
Avatar billede shenrik25 Nybegynder
29. november 2009 - 21:41 #4
Jeg prøver og kontakter Lenovo support imorgen..

Men forfanden det er træls fatter ikke lige hvad jeg har tænkte på da jeg bestilte dvdén...
du får lige de 200 points..og tak for snakken