Avatar billede Slettet bruger
25. november 2009 - 22:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hurtigt valg af 40"-42" HD TV

Hej Eksperter

Jeg skal ud og have købt mig et nyt fjernsyn og har rigtigt svært ved at vælge. Er der nogen der kan hjælpe mig til at komme tættest på det rigtige valg deler jeg gerne points ud.

Har selv fundet frem til følgende 2 modeller som jeg skal starte med at vælge imellem:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085
og
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/tv/42PFL5604H/philips-42-lcd-tv

Som i kan se er det ene Plasma og det andet LCD. Hvad er bedst, og giver Plasma slør ?

Lidt om mine brugsvaner og krav:

Brugsvaner:
- Fjernsynet skal bruges i en stue til TV, PS3 og DVD

Krav:
- Prisen skal så tæt på 5000,00 kr. som muligt og gerne under
- 40-42" (helst 42")
- Så lidt slør som muligt når jeg spiller PS3

Har intet imod at købe online (hvis butikken har en hvis størrelse og godt ry)

Hilfe Bitte !
Tak på forhånd - Engel
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2009 - 22:57 #1
- Glemte at skrive at indbygget digital tuner er mindre vigtigt da jeg har TDC TV.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2009 - 23:22 #2
...beklager min hast men Komplet linket til det ene fjernsyn skulle være;
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085&cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6
Avatar billede Bodillen Nybegynder
26. november 2009 - 00:47 #3
Når man står i butikken, ser LCD-skærmene jo gode ud, men hjemme i den dunkle stue vinder plasma med mange meter pga mere naturlige farver og dybere sort - Men det der med plasma vs LCD er jo lidt af et religionsspørgsmål, så det er bare min mening, har selv modellen fra året før, TH42PX80, som jeg er meget glad for. Hænger stadig i PS2, men har aldrig tænkt over noget slør.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2009 - 07:01 #4
De bruger masser af strøm begge to, men Panasonic har ry for at have et meget flot billed.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2011 - 12:39 #5
lukker