Avatar billede Yesterday Nybegynder
23. november 2009 - 08:23 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Internet Explorer + Google search bar

Hej.
Hver gang jeg åbner Internet Explorer 8, så kommer den med et forslag om at få Google Search Bar installeret.

Det vil jeg ikke.

Trykker på X ...

Og næste gang jeg åbner IE8, kommer samme spørgsmål.

**** Kan man ikke få IE8 til at holde på med dét spørgsmål *** ???

Kan ikke se en "Nej-Tak" knap, kun et kryds.

Bruger nu mest Firefox, som heller ikke har Google Bar -
og desuden heller ikke spørger, om man vil installere den.

Yesterday
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2009 - 08:34 #1
Du kan af installere søgemaskiner ved at klikke på knappen(søgekriterirer)med den omvente trekant til højre for search baren.

Så trykker du administere søgemaskiner.

Vælger google search bar og klikker fjern. Eller f.eks vælger bing og trykker benyt som standard.

Der er også en checkbox som hedder "Forbyd at programmer kan forslå ændringer af stadnardsøgemaskinen"

Håber det hjælper.
23. november 2009 - 12:24 #2
Enig med #1 . Jeg kigger altid efter det sted og fjerner/disabler alverdens unødvendigt halløj...
Avatar billede Yesterday Nybegynder
24. november 2009 - 16:14 #3
OK - kom med et svar I to, så I kan få points ...
24. november 2009 - 16:48 #4
Ping...
(Det vat et [svar]...)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2009 - 19:24 #5
Hvorfor skal karise_larry have points ? Det var mig der svarede.
Avatar billede Yesterday Nybegynder
24. november 2009 - 19:43 #6
Joooo, men alligevel ...
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2009 - 19:48 #7
Du skal ikke regne med at folk hjælper dig mere. Det er totalt ulogisk at du overhovedet regner hans kommentar som et svar.
Avatar billede Yesterday Nybegynder
25. november 2009 - 05:05 #8
Nåh? Men det var da et svar alligevel. Og kan du bestemme over hvad ALLE mennesker skal gøre på Eksperten, Zeska?

;-)

Uuuuuundskyyyyyld at du ikke fik alle points selv ....

;-)

Det var også dååååårliiiigt af mig ...

;-)

Hulk.

Og nu vil ingen mere hjælpe mig?

På grund af det ?

;-)

Yesterday

Går du ikke i for små sko ?