Avatar billede Guld46 Nybegynder
22. november 2009 - 22:08 Der er 9 kommentarer

CD brænding

kan ikke åbne cd efter brænding har prøvet at brænde nogle ekstra billeder på samme cd, og så er det kun de sidste jeg kan åbne?
22. november 2009 - 22:18 #1
Hvilket brænder program ?
Avatar billede Guld46 Nybegynder
22. november 2009 - 22:40 #2
Windows media
Avatar billede Bodillen Nybegynder
22. november 2009 - 23:33 #3
Er det noget, der sker hver gang du brænder?
23. november 2009 - 06:38 #4
Jeg tror ikke at dette (brænder)program kan finde ud af den funktion. Der skulle du have brugt NERO eller lign. program ...
Avatar billede Guld46 Nybegynder
23. november 2009 - 16:36 #5
jeg har brændt 8 cd-er samme dag ingen problemer, jeg har også prøvet at åbne dem med en anden pc-er
Avatar billede Bodillen Nybegynder
23. november 2009 - 17:27 #6
Har jeg forstået ret? Det er én ud af 9 cd'er, der driller? Så er det vel bare en ommer, sådan er det nogen gange med elektronik og cd-skiver, det er nisserne...
Avatar billede Guld46 Nybegynder
23. november 2009 - 21:44 #7
jepper men, jeg har været lidt for hurtig med at slette dem fra min PC-er , så jeg anser dem for tabt, ærgeligt så jeg havde håbet denne vej at nogen kunne hjælpe, jeg kan se under egenskaber på CD-en fylder billederne 3,77 Gb og 618 mb ledigt.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
24. november 2009 - 00:26 #8
Jeg ved ikke hvad du kan gøre med cd'en, men hvis du ikke har rodet alt for meget rundt, kan du da prøve at finde dem igen på pc'en med fx http://www.piriform.com/recuva . Installer programmet på et andet drev, så du ikke overskriver mere end højst nødvendigt
17. august 2010 - 18:23 #9
(Hvad endte denne tråd med ?)