Avatar billede NikolajHenningsen Nybegynder
22. november 2009 - 14:37 Der er 2 kommentarer

Explorer 7 vil ikke downloade

Hej.
Jeg har et underligt problem. Når jeg prøver at downloade nogle filer vil explorer ikke downloade dem! Jeg kan ikke umiddelbart se om det er nogle bestemte filtyper, men tror jeg måske.
Når jeg prøver at downloade filerne kommer download-boksen op og jeg trykker enten "gem" eller "kør". Derefter sker der ingenting. Det står og downloader i en evighed men der sker ikke mere. Jeg har prøvet med andre filer og nogle af dem kan jeg godt downloade!

Hvad er der galt?

Håber en kan hjælpe!
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. november 2009 - 14:52 #1
Er det kun i IE7 det er et problem? Prøv at opgradere til IE8, eller prøv med en anden browser (FireFox fx).
Avatar billede b-and Novice
22. november 2009 - 15:40 #2
Vedr. IE7 & 8 - Nulstilling…

1. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
2. Klik på Nulstil under fanen Avanceret.
3. Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger.
4. Når Internet Explorer 7 er færdig med at gendanne standardindstillingerne, skal du klikke på Luk og derefter klikke på OK to gange.
5. Luk Internet Explorer 7. Ændringerne træder i kraft, næste gang du åbner Internet Explorer 7.

http://support.microsoft.com/kb/923737

Prøv så igen…