Avatar billede Yesterday Nybegynder
21. november 2009 - 04:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ubuntu 9.1 - Fuld af fejl?

God morgen.

A:
Er det korrekt, at den syeste udgave af ubuntu, som er nummer 9.1, er "smæk fuld med fejl", som nogen siger?
B:
Og skal man hellere bruge de forrige versioner?

Venlig Hilsen Yesterday
Avatar billede Yesterday Nybegynder
21. november 2009 - 04:40 #1
syeste ,-)
der skulle altså stå nyeste !

(Selv om nogen åbenbart syntes den er ligt "syg", har jeg hørt)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2009 - 10:52 #2
Hvis du godt kan lide Ubuntu skal du bruge den nyeste. Så kan du jo altid rapporter de fejl som du støder på.

Har ikke hørt noget om at 9.10 er vildt buggy
Avatar billede bmpi Nybegynder
21. november 2009 - 12:09 #3
Den er såmænd ikke mere buggy, end andre versioner af Ubuntu er. "Rygtet" kommer fra en amerikansk sensations-artikel, som lavede en vild konklusion på baggrund af en afstemning i et _supportforum_ - som i øvrigt ikke viste sig at være værre end tidligere års afstemning, men det fortalte artiklen ikke noget om. Og den artikel er der så også flere danske medier, som har valgt at oversætte...

Så vælg du bare version 9.10.
Avatar billede Yesterday Nybegynder
22. november 2009 - 07:29 #4
Tak.

Nåh, så det er bare et rygte?!

Der kan man bare se.

Jeg troede det var sandt...

Kom så med et svar, begge 2, så I kan få points!

Hilsen Yesterday
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2009 - 11:59 #5
Her er et svar.

Hvis du får nogle problemer med noget kan du bare poste :)