Avatar billede rickyeiken Nybegynder
18. november 2009 - 21:23 Der er 6 kommentarer

Mus med forsinkelse.

Jeg har et sæt bluetooth Logitech tastetur med tilhørende MX Laser mus.
Problemet er at musen tit er forsinket / sløv dvs at det jeg bevæger musen først sker på skærmen med forsinkelse.
Jeg kører Logitechs opdaterede styreprogram og på computeren er der Vindows Vista.
Hvad skal jeg gøre for at få en mus i normal hastighed ?
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 13:20 #1
Har du prøvet at skifte batterierne?
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
19. november 2009 - 14:25 #2
Ja den er ladet fuldt op, så det er ikke derfor.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 14:36 #3
Tja! så er der måske noget der forstyrre signalet
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
19. november 2009 - 15:29 #4
Det skulle jo ellers være så godt med bluetooth, der burde bare ikke være noget i nærheden der forstyrrer, og alt andet kører godt undtagen musen der er "Forsinket".
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2009 - 15:45 #5
Bruger selv Bluetooth og tro mig, modtageren ligger helt op af keyboardet og musen, så jeg kunne lige så godt have en fast ledning
Avatar billede rickyeiken Nybegynder
19. november 2009 - 19:29 #6
Okay men det sjove ved det her er at der er kun somme tider den gør det med forsinkelsen.