Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 17:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Sidst besøgte i IE8

Hvordan er det nu man får IE8 til at vise "ScreenShots" af de sidst besøgte steder når man åbner en ny fane?
Avatar billede lasbas Nybegynder
17. november 2009 - 18:14 #1
Er der ikke kun Google Chrome der kan det ?

ellers finder du historiken i IE med ctrl+H
Avatar billede preppydude Nybegynder
17. november 2009 - 18:17 #2
Tror kun det er Chrome og Safari der kan det. :)
Avatar billede Vandreren Novice
17. november 2009 - 18:26 #3
Jeg tror heller ikke, at IE kan klare det. Men hvis man installerer Google Toolbar til IE, så kan den lige pludselig. :)
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 18:27 #4
Jeg har en Vista maskine, UDEN Chrome, og det er jo heller ikke Safari når det er IE8 jeg skriver. Og den maskine viser dem som jeg har skrevet.

Jeg aner bare ikke hvordan jeg gjorde.

Ctrl. + H har intet med sagen at gøre. Jeg ved ikke hvordan du får den liste til at se ud som screenshots??
Avatar billede preppydude Nybegynder
17. november 2009 - 18:36 #5
Læs hvad vi skriver. De eneste browsere der kan det er Google Chrome og Safari - også selv om du ikke har dem.

IE kan ikke, så det kan ikke lade sig gøre at få en History frem med screenshots.
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 18:36 #6
Ok, tak til Vandreren. Det virkede, så læg et svar.
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 18:39 #7
>preppydude: "Læs hvad vi skriver. De eneste browsere der kan det er Google Chrome og Safari - også selv om du ikke har dem.

IE kan ikke, så det kan ikke lade sig gøre at få en History frem med screenshots."

Jamen det er da sikkert rigtig, bortset fra det vandreren skrev virker.
Avatar billede Vandreren Novice
17. november 2009 - 18:47 #8
Hermed et svar. :)

...Off-topic:

Bliver I andre også redirected rundt mellem eksperten.dk og idgnew1.eksperten.dk her til aften?
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 19:02 #9
Nu du siger det, ja det gør jeg. Oplevede for lidt siden (§ time) at jeg blev "smidt af".
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 19:04 #10
§ = ½
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2009 - 20:08 #11
#8 så var det derfor jeg skulle logge på igen ...
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 22:14 #12
#11: Ja, det er altid rart at få tjekket om man kan huske sit login, eller... ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2009 - 16:16 #13
Jep - tror jeg ...
Avatar billede justrace Novice
18. november 2009 - 16:21 #14
Oplever i så også at de har skruet ned for hastigheden? Eller er det bare vinden der giver lidt modvind?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2009 - 19:41 #15
Nope - har aldrig kørt så godt.
Avatar billede justrace Novice
19. november 2009 - 08:47 #16
Hmm, så er det nok alligevel stormen, for jeg bor jo i Jylland, og der er jo modvind herover fra Djævleøen. :)