Avatar billede aks1 Nybegynder
12. november 2009 - 09:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En fornuftig stor skærm

Hejsa derude :)

En kollega har netop lige henvendt sig til mig, da han søger en ny skærm som kan håndtere alle hans mange pokerborde på éen gang.
Hans nuværende skærm er egentlig okay, bare ikke helt stor nok - så hans tanke var i starten at lave en udskiftning, hvor han blandt andet havde kigget på disse to:
1) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=672016
2) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=447236

Da jeg med hånden på hjertet intet aner om skærme "nu til dags", søger jeg selvfølgelig lidt hjælp og/eller inspiration til hvad han kunne vælge, kom gerne med alternativer(helst link).
Som I kan se er prisen ikke den helt store faktor, eneste krav er i grove træk at skærmen kan klare en høj opløsning.
Jeg går meget stærkt ud fra at hans grafikkort i hvert fald har en DVI udgang - jeg har forhåbentligt noget mere specifikt i morgen :)
Jeg vil lige slutte af med at sige, at jeg forslog min kollega at han kunne overveje to skærme på en gang - kom også gerne med forslag til hvilke og hvordan man lige gør det nemmest på en stationær :)

Jeg håber dette giver bare lidt mening, ellers uddyber jeg selvfølgelig gerne.
Have a nice day!

Hilsen Anton
Avatar billede justrace Novice
13. november 2009 - 00:04 #1
Avatar billede aks1 Nybegynder
20. januar 2010 - 10:57 #2
Haha, det er måske liiiige i overkanten.
Han kan multitaske, men han er sgu langt fra en kvindes niveau - in my opinion.
Jeg takker for beskeden men han skulle vidst have fundet noget på egen hånd :)