Avatar billede jakl2 Nybegynder
10. november 2009 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Få htaccess til at 301 redirecte alt trafik, undtagen den fra min ip

Hej alle eksperter

Jeg har lidt problemer.

Jeg er ved at lave en ny version af vores side på fx newdomain.dk. Det er en ny version af domain.dk. Vi er begyndt at reklamere for newdomain.dk, da domænet der er langt mere sigende end domain.dk, men samtidig arbejder vi på den nye version på newdomain.dk

Derfor vil vi gerne have sådan at vores ip har adgang til filerne og alle andre ipadresser sendes videre til domain.dk. Dog er der den tvist at newdomain.dk/produkt.php (fx) skal sendes til domain.dk/shop/produkt.php (produkt.php er blot et synonym, dvs at der kan stå alt efter /-en).

Håber nogen har en god løsning.
Avatar billede jakl2 Nybegynder
10. november 2009 - 10:22 #1
Det skal lige tilføje at jeg allerede har følgende:

Options +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteRule (.*) http://www.domain.dk/shop/$1 [R=301,L]

Men mangler at få tilføjet sådan at jeg selv har adgang til newdomain.dk
Avatar billede per-olof Nybegynder
10. november 2009 - 10:53 #2
<Limit GET POST PUT> //ellers vad du vil lave
order deny,allow
deny from all
allow from Din IP
</Limit>

Hvis det virker sammen med din tidligere redirect vil jeg vare usagt
Avatar billede jakl2 Nybegynder
10. november 2009 - 11:29 #3
Svaret blev:

Options +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteCond %{REMOTE_ADDR} !^xxx\.xxx\.xxx\.xxx$
RewriteRule (.*) http://www.domain.dk/shop/$1 [R=301,L]