Avatar billede simondid Nybegynder
08. november 2009 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

backup af skole mappe til usbstik og bærbar

hey

jeg skal bruge et program som kan synkroniser mine skole mapper

alsår

stationær
usb
bærbar

de skal synkroniseres så de liner hinanden

så vis jeg køre på bærbar og usb så kommer mapperne til at line hinanden så tager jeg usb og setter i min stationær køre programmet og så liner alle mine 3 skole mapper hinanden
Avatar billede mrtn Nybegynder
08. november 2009 - 13:38 #1
Avatar billede simondid Nybegynder
08. november 2009 - 13:41 #2
tjekker det lige
Avatar billede simondid Nybegynder
08. november 2009 - 13:44 #3
skal vi ikke bare sige det er det jeg taler om og det virker 100000000% godt har brugt det før og det virker mange tak og for helved jeg elsker folk der svare inden for 10 minutter