Avatar billede adagio Nybegynder
14. juli 2001 - 23:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mails

Ville det ikke være en ide at mailudsenderen, når der er kommet en kommentar eller svar på et spørgsmål, kun udsender 1 enkelt mail for hver spørgsmål der er blevet kommenteret siden man sidst har kigget på det spørgsmål?
Jeg ved ikke selv hvor svært det er at lave sådan noget, men vis det ikke var de største problemer ville det da hjælpe meget: Den automatiske mailudsender skal ikke sende så mange mails, og brugerne slipper for at få 50 mails fra experten om samme spørgsmål hver gang outlook åbnes.

Jeg har set denne ide i brug på siden: http://apolyton.net/forums/index.php?s=
Avatar billede kapla Nybegynder
14. juli 2001 - 23:43 #1
Indstillinger - Dine indstillinger - Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede adagio Nybegynder
14. juli 2001 - 23:52 #2
Tak, jeg har ellers lige været derinde for at tjekke om det skulle være blevet lavet...